Monday 7 December 2009












































15 comments:

  1. ΘΕΙΚΟ!!!!
    Απίθανη, φανταστική σύλληψη η παρουσίαση για το επόμενο crop!
    Να και κάτι που μπορεί να μου φτιάξει τη διάθεση!

    ReplyDelete
  2. :) ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Have I told you ...that you are amazing!!!

    ReplyDelete
  4. happy happy happy (doing the happy dance)

    ReplyDelete
  5. yeah!!!! youpi!!!! Ζητω!!!
    ψαχνω για εισητήρια!!!!!
    Ειρήνη είσαι θεά!!!! φιλακια !!!!

    ReplyDelete
  6. Αχ τέλεια η παρουσίαση!!!
    Μακάρι να μπορέσω να έρθω...!

    ReplyDelete
  7. Τελειααααααααααααα!!

    Γιουπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!

    Ανυπομονωω!

    ReplyDelete
  8. Θέλω κ εγώ να δηλώσω συμμετοχή !Δεν είναι βέβαιο ότι θα μπορέσω να έρθω μέχρι στιγμής αλλά θα προσπαθήσω πολύ

    Γίνεται να κρατήσετε το όνομα μου;Είμαι μια αρχάρια που θέλει να μάθει!!

    ReplyDelete
  9. Αλήθεια???? αααααα!!! Τέλειο νέο!! 10000 μπράβο!!Έχω καταχαρεί!!!

    ReplyDelete
  10. ΕΙΡΗΝΗ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. Ειρήνη θα κρατήσεις το όνομα μου;;Θέλω πολύ να έρθω κ εγώ κ να σας γνωρίσω από κοντά όπως επίσης και να δω τα εργαλεία για να πάρω μια γεύση πριν τα παραγγείλω!!

    ReplyDelete
  12. WOO HOO!!!!

    Δηλώνω συμμετοχή!!! Παρόν στο επόμενο crop!!
    Super creative post Irini!!

    ReplyDelete
  13. count me in too Eirini!!
    βρηκα εισητήρια

    ReplyDelete
  14. Και εγώ θα έρθω τρελοκόριτσααααα!!!!!!!

    Ματς μουτς
    Strigla

    ReplyDelete