Friday 29 October 2010

Το δεύτερο μέλος της δημιουργικής ομάδας.....2nd design team member.....

Καλημέρα...........

σήμερα θα γνωρίσουμε την Αναστασία Σεργάκη

που θα μας μετατρέπει της προκλήσεις κάθε μήνα σε digital μορφή

δηλ digital scrapbook layout.

Ας δούμε τι έχει να πει η Αναστασία

Μπορεί να είμαι μια ακόμη παρουσία μέσα στη θάλασσα του διαδικτύου,αυτό όμως δε με εμποδίζει να θέλω να πετύχω το καλύτερο μέσα από τη δουλειά μου. Ονομάζομαι Αναστασία και είμαι 32 ετων. Από μικρή, ήθελα να μπορούσα να αποτυπώσω στον καμβά μου όλα τα χρώματα της φύσης! Ετσι η ζωγραφικη έγινε το μέσο έκφρασης μου. Στο μακρινό αστέρι που ζούσα αιθεροβάμονας, απέκτησα και παρέα, η οποία δε μου κράτησε μόνο συντροφιά, αλλά μου χάρισε τη σημερινή μου ευτυχία... τους δύο μικρούς μου πρίγκιπες που γεμίζουν πραγματικά, τον καμβά της ζωής μου, με όλα τα χρώματα της πλάσης! Η ολοκληρωτική μου αφιέρωση στα πρόσωπα αυτά, με απέσπασε από τη μεγάλη μου αγάπη, τη ζωγραφική. Έτσι, αποφάσισα να ασχοληθώ με κάτι που μου φάνηκε ότι μπορεί να καλύψει εν μέρει το κενό αυτό της έκφρασης μου, το scrapbook. Πριν απο ενα μιση χρόνο άρχισα να ασχολουμε με το digital scrapbook λόγω της έλλειψης προσωπικου χρόνου και χωρου και ένας νέος κόσμος ανοίχτηκε προς ανακάλυψη...


Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την Αναστασία

στην ιστοσελίδα της εδω


Anastasia

Good morning all......

today I introduce you to our second design team member

Anastasia Sergiaki.

Anastasia will be interpreting our challenges in digital form

A few words from Anastasia....

My name is Anastasia , I am 32yr old and a mother to two little boys. From a very young age art was a form of expression for me. Ever since becoming a mother I have not had enough time to express my self through my favourite medium drawing but discovered the creativeness of scrapbooking. I have been scrapbooking digitally for a year and a half now and this new artistic medium has opened me up to a whole new world of creative expression.

To see more of Anastasias work check out her personal blog here

6 comments:

  1. Καλημέρα Αναστασία :) Πολύ όμορφη η δουλειά σου και φαντάζομαι ότι το digital scrapbooking θα είναι πιο εθιστικό ...δεδομένου ότι με τα προγράμματα του υπολογιστή μπορείς να κάνεις πράξη οτιδήποτε φανταστείς :) καλή συνεχεία σε ότι κάνεις και να χαίρεσαι τα αγγελούδια σου :)

    ReplyDelete
  2. Αναστασία λατρεεευω τις δημιουργίες σου!!! Θα ήθελα πολύ να μάθω κάποια πραγματάκια για το digital scrapbook!

    ReplyDelete
  3. καλημέρα,
    και ευχαριστω πολύ, κατακοκκίνησα :)) με τα καλα σας λόγια. Θέλω ιδιαιτερα να ευχαριστήσω την Ειρήνη που με επέλεξε για την όμαδα της.
    Όσο αφορα το digital scrapbooking σίγουρα θα πούμε καποια πράγματα και σκεφτόμασταν και για καποια μαθήματα, που ελπίζω να βοηθησουν να το γνωρίσετε καλύτερα.

    ReplyDelete
  4. Αναστασία γεια! μου αρέσουν πολύ οι digital δημιουργίες σου! εγώ δεν έχω ιδέα καθώς με κέρδισε το παραδοσιακό scrapbooking!

    ReplyDelete
  5. Αναστασία δεν ασχολούμαι με το digital αλλά τα LOs σου είναι πολύ ενδιαφέροντα, καλές δημιουργίες!

    ReplyDelete
  6. Hi Anastasia , I too do not do digital scrapbooking but your creations always impress me....who knows maybe one day I will give it a try

    ReplyDelete