Tuesday 9 August 2011

Eudokias project for August

Once again Eudokia has wowed us with her creativity.......
today she is altering a cube of wood!!
All you need is a cube
jumbo clip
pattern paper and
embellishments

Γεια σας!!
Το σημερινό project μας βασίζεται στην μεταμόρφωση!
Και τί εννοώ;
 Εδώ και πολύ καιρό είχα ξύλινους κύβους αγορασμένους από ένα κατάστημα
 με είδη για scrapbooking 
(αν και μπορείτε εύκολα να προμηθευτείτε από ξυλουργό της γειτονιάς σας!)
 και περίμεναν υπομονετικά να έρθει η σειρά τους για να τους φτιάξω!
Ε,νομίζω πως ήρθε η ώρα!
Χρειαζόμαστε έναν ξύλινο κύβο,
χαρτιά και διακοσμητικά 
και ένα μεγάλο κλιπ από αυτά που πιάνουμε τα χαρτιά.


1.Ντύνω τον κύβο μου μα τα χαρτιά μου.
1.Decorate your cube with pattern paper.

2.Στολίζω τις πλευρές του.
Εδώ εγώ επειδή θα το δωρίσω στην ξαδέρφη μου
 που γέννησε πρόσφατα ένα κοριτσάκι
 έβαλα δυο ροζ μανταλάκια και κρέμασα ένα φορμάκι που πέρασα με glossy accent.
2. Add embellishments

3.Στην άλλη πλευρά έβαλα ένα αυτοκόλλητο
3.Added stickers to one side

4.Επειτα στολίζω το κλιπ μου με ασορτί χαρτιά.
Εγώ έβαλα και μια καρδούλα πάνω σε τρισδιάστατο αυτοκόλλητο.
4. Decorate jumbo clip with matching pattern paper 

5.κολλάω με δυνατή κόλλα το κλιπ πάνω στον κύβο και....
5.Glues down Jumbo clip with strong glue.....

6.Έτοιμο!!!!!!Βάζω τη φωτογραφία μου και είναι μια γλυκιά κορνίζα!!
6.Your altered frame is ready for a photograph!

See you soon with the last challenge for August!

10 comments:

  1. Wow this is fabulous I love it and just bought some wood from memories trend so watch this space.

    Marie

    ReplyDelete
  2. καλα Ευδοκία ...τι να πω!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Πολύ ωραία ιδέα! Μπάβο!

    ReplyDelete
  4. This is a great project!!!I admire your creativity Eudokia!!!

    ReplyDelete
  5. Ευδοκία είσαι ΘΕΑ!!!!!!!!!!!!!! Θα το φτιάξω για το γραφείο μου στη δουλειά!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Τέλεια ιδέα Ευδοκία!!!!!Μπράβο!!!!

    ReplyDelete
  7. ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Και εμένα μου αρέσει τρελλά και έχω 3 τέτοια κυβάκια ... που κάθονται εδώ και ένα χρόνο, χωρίς να τους κάνω τίποτα!!!

    ReplyDelete
  9. What a great idea! This is adorable!

    ReplyDelete
  10. Όμορφο!!!!!! Του άλλαξες εντελώς ύφος... Υπέροχη ιδέα.

    ReplyDelete