Wednesday 30 November 2011

December Ist ...layout challenge...

The first of December!!
The begining of the every ones favourite month of the year!!
So much going on this month
Decorating of the house,sending Christmas cards
buying Christmas presents 
preparing the menu for Christmas day
preparing for lots and lots of parties!
So let's see how organised you are!
Have you started your Christmas shopping yet?
Have you bought the wrapping paper and ribbons you will use?

Your challenge is:

to make a layout with the wrapping paper or ribbon 
that you will be using to decorate your presents this year.....



Καλημέρα!!
Έφτασε ο Δεκέμβρης....

η πρόκληση σας είναι
 να δημιουργήσετε μια σελίδα
με Χριστουγεννιάτικο χαρτί περιτυλίγματος
η κάποια κορδέλα η κάποιο άλλο στοιχείο
που βάζετε οταν τυλίγεται τα δώρα σας για τα Χριστούγεννα....

Επίσης αυτο το μήνα έχουμε την χαρά
να φιλοξενήσουμε την
αγαπημένη και ταλαντούχα scrapper



Γεια σας! Είμαι η Έφη, για όσες δεν με γνωρίζετε! Πάντα μου άρεσε η διακόσμηση στο σπίτι, στο τραπέζι, στα δώρα μου για τους άλλους. Ήθελα ένα κατιτίς ξεχωριστό κι όταν πριν 2 χρόνια ανακάλυψα το scrapbooking, μαγεύτηκα!!! Από τότε έχει γίνει το αγαπημένο μου χόμπι και μπορώ να πω με βεβαιότητα, ότι δεν θέλω να το αποχωριστώ ποτέ και ότι περνώ καταπληκτικά δημιουργώντας μίνι άλμπουμ ή συνθέσεις! Η έμπνευση μου είναι η οικογένεια μου, τα δυο μου παιδάκια Μαρία & Βασιλάκης και ο σύζυγος μου, Κώστας! Μου αρέσουν πάρα πολύ τα λουλούδια και τα στρασάκια κι όλες μου οι δημιουργίες έχουν κάτι από αυτά! Θεωρώ ότι είμαι ακόμα στην αρχή, κάνω τα πρώτα μου βήματα κι έχω πολυυυ δρόμο ακόμα μπροστά μου για να μάθω και να εξερευνήσω αυτόν τον υπέροχο κόσμο του scrapbooking!
Ευχαριστώ πολύ την Ειρήνη και είναι μεγάλη μου τιμή, που επέλεξε να είμαι κι εγώ στην πολύ ταλαντούχα δημιουργική ομάδα του Get Creative! Θα χαρώ να παίζουμε παρέα και να κάνουμε αυτό το δημιουργικό ταξιδάκι όλες μαζί!!! 
Φιλάκια




This month we have a special guest, a very talented scrapper and super mum
who will take part in some of the challenges!

If you do not already know Efi makes sure you go past her blog
here is what Efi has to say about her addiction to scrapbooking!

HI my name is Efi!
I have always loved decorating whether it be my house the dinner table or gifts for friends.
I discovered scrapbooking 2 years ago and I have been hooked ever since, I am addicted and 
enjoy my self immensely when I am creating a mini album or a layout!
My inspiration comes from my family my 2 children Maria and Vassilaki 
and of course my husband Costas.
I adore flowers and bling and you will always find them on my creations. 
I believe I am still a new scrapbooker 
and still have a lot to learn from the wonderful world of scrapbooking.
I want to thank Irini and it is an honour for me to be part of the Get Creative team for the month of December.
I cant wait for us to create together this month!




and here is Efi's take on the challenge




now some inspiration from the creative team













I am very proud to announce our sponsor this month is




So........make sure you link up your creation to the side bar by 
December 28th
 (yes its a little earlier this month...so we can announce the winners 
before New Years!!)

......let's Get Creative!!......

11 comments:

  1. WOW!!!! Κορίτσια είναι φανταστικές οι συνθέσεις!!!
    Μπράβο, μοπράβο, μπράβο και ευχαριστούμε για την έμπνευση!
    Ένα ξεχωριστό μπράβο και στην Έφη για τo GD! Πάντα τέτοια!
    Φιλιά σε όλες! Καλό μήνα! Καλά Χριστούγεννα!

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα και καλό μας μήνα! Κορίτσια οι συνθέσεις είναι καταπληκτικές όλες και η πρόκληση είναι τεεελεια!!! Μας βάζει σιγά σιγά στο κλίμα των αγορών και των Χριστουγέννων! Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα! Έλα να παίξουμε παρέα : )

    ReplyDelete
  3. Μπραβο κορίτσια,υπεροχες συνθεσεις!!!!Καλως ηρθες Εφη!Καλο μηνα σε ολους!:)

    ReplyDelete
  4. Beautiful work from the DT! Awesome challenge.

    ReplyDelete
  5. Oh and forgot to say congratulations Efi for being this months Guest designer.

    ReplyDelete
  6. Κορίτσια, συγχαρητήρια όλες οι συνθέσεις είναι καταπληκτικές! Ξεχωριστά συγχαρητήρια στην Έφη, τη νέα guest designer! Μπράβο Έφη!

    ReplyDelete
  7. Τι υπέροχη πρόκληση και οι συνθέσεις είναι όλες μία και μία! Μπράβο Έφη για το GD!

    ReplyDelete
  8. Πολύ ωραία ιδέα η πρόκληση! Κορίτσια, οι συνθέσεις σας υπέροχες!

    Unity Stamp;;;;; Μου αρέσουν ΠΟΛΥ οι σφραγίδες τους! Είσαι φοβερή Ειρήνη!

    ReplyDelete
  9. Τέλειες συνθέσεις,η μία καλύτερη από την άλλη!!!
    Ωραία πρόκληση,ελπίζω να προλάβω να πάρω μέρος!!!
    Καλό μήνα!!!

    ReplyDelete
  10. φοβερές συνθέσεις, πολύ έξυπνη πρόκληση! Έφη μου συγχαρητήρια για την καινούρια θέση, είμαι σίγουρη οτι θα μας προσφέρεις πολλά!

    ReplyDelete
  11. Welcome Efi < so great to have you as part of the team this month with your fabulous creations. Once again the DT has produced phenomenal lay outs , well done ladies.

    Marie

    ReplyDelete