Monday 12 October 2009

Το προγραμμα

Ενταξει κοριτσια το προγραμμα εχει ως εξεις!!

10:30 - 11:15 καφες για να γνωριστουμε

11:15 - 12:00
Χριστουγεννιατικες καρτες με την Ευδοκια και την Μελενια
12:00 - 12:45

13:00 - 14:00 μινι αλμπουμ με την Ελενη

14:00 - 15:00 μεσημεριανο γευμα

15:00 - 16:30 Χριστουγεννιατικη συνθεση layout με την Ελινα
******το μαθημα ειναι προαιρεκτικο

16:30 - 19:00 Θα κληρωσουμε τα δωρα απο τους χορηγους......
θα παιξουμε Bingo καποια
τυχερη θα κερδισει και αλλο δωρο απο χορηγο
γενικα θα ειμαστε ελευθερες να τελειωσουμε της δημιουργιες μας ,
για κουβεντουλα και να δουμε το
Bazaar
*****καφες και βουτηματα θα ειναι στη διαθεση σας ολη την μερα

Η τιμη για την ημερα ειναι
45 ευρω...............
περιλαμβανει
-Μια τσαντα με δωρα απο χορηγους
-Τα 'kits' για τις Χριστουγεννιατικες καρτες
-Τα 'kit' για το μινι αλμπουμ
-καφες, βουτηματα, αναψυκτικα και μεσημεριανο γευμα
-Συμμετοχη στο παιχνιδι Bingo
-Συμμετοχη στην κληρωση για τα δωρα απο χορηγους

Προαιρεκτικα με
20 ευρω Χριστουγεννιατικο layout μαθημα
Μπορειτε να ακολουθησετε το μαθημα της Ελινας.....Η Ελινα θα σας δειξει να συνθεσετε μια Χριστουγεννιατικη σελιδα με διαφορες τεχνικες και πως να αξιοποιουν τα εναπομεινοντα υλικα απο το 'kit'.....................
αξιζει τον κοπο!!!!

Αυτα ειναι κοριτσια πιστευω θα περασουμε καταπληκτικα!!!

Στειλτε μου email στο
craftycroppersgr@yahoo.co.uk και πειτε μου αμα θα ακολουθησετε ολο το προγραμμα με 65 ευρω (45 + 20) η των 45 ευρω.
Το ξερω σας βαζω δυσκολα αλλα ειναι δυστυχως απαραιτητο για να ξερω ποσα υλικα να παραγγειλω για τα kits!!!!

Συντομα θα σας πω τη θα πρεπει να φερετε και τι ειναι το Bazaar!!!!
Συγχωρεστε με αν αργησω να απαντησω σε email.......η οικογενεια μου περναει μια δυσκολη φαση και πρεπει να ειμαι κοντα τους............
φιλια
Irini

9 comments:

  1. Περιττό να πω πως έχω κατενθουσιαστεί!!!!! :))))))))))

    ReplyDelete
  2. τέλεια!!! Ειρήνη θα σου πω τι θα κάνω τελικώς, δεν έχω αποφασίσει ακόμα για το αν θα παρακολουθήσω όλο το πρόγραμμα...
    Και εννοείται ότι προέχει η οικογένεια, δεν θα σε παρεξηγήσει καμμιά μας!
    Φιλάκια και να πάνε όλα κατ' ευχήν!

    ReplyDelete
  3. Thanks Irini count me in for the full programme ie 65 Euro ....na se kala

    ReplyDelete
  4. και εγω δεν εχω αποφασισει αν θα κανω ολο το προγραμμα, υπαρχει καποια διορια?
    ελπιζω να πανε ολα καλα με την οικογενεια σου..φιλακια

    ReplyDelete
  5. αχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!κάθε φορά που πάω να το ξεχάσω με φουντώνετε πάλι!!!!τρελαίνομαι!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. α! ερώτηση :
    12 με 12:45 έχει κενο..θα γίνει κάτι και ξέχασες να το γράψεις ή απλά θα ξεκουραζόμαστε;

    ReplyDelete
  7. Ευδοκία, δεν είναι κενό! Το πρώτο 45λεπτο θα είναι η μια κάρτα και το δεύτερο η άλλη!

    ReplyDelete
  8. Και εγω το φουλ προγραμμα θελω να παρακολουθησω!!

    Αχ κοριτσια θα τα περασουμε τελειααααα!!!!

    ReplyDelete