Friday 8 January 2010

Class Details

10am Eleni Gratsia
Class ONE - Framing Tilda








































My Tildas and Edwins kindly invite you to come and play with us! We'll learn to dress them up, create scenes, colour them in, and FRAME them!!

10πμ ελενη Γρατσια
Μάθημα ΠΡΩΤΟ - Η Τίλντα στη Κορνίζα!!
Η Τίλδα και ο Εντγουιν σας προσκαλούν να έρθετε να παίξουμε μαζι ... θα τις ντύσουμε, χρωματίσουμε, θα στίσουμε σκηνικό, και θα τις βάλουμε σε ΚΟΡΝΙΖΕΣ!





3.30pm Eleni Gratsia
Class TWO - Tag you're it!!















Tags, tags and more tags ... will make a book to house them, mask them, stamp them, decorate them in a variety of ways!!!

3.30μμ Ελενη Γρατσια
Μάθημα ΔΕΥΤΕΡΟ - Ταγκ, σ'έπιασα!
Ετικέτες, ετικέτες και άλλες ετικέτες... θα φτιάξουμε ενα μινι βιβλίο να τις φυλάξετε, θα τις σφραγίσουμε, και διακοσμίσουμε με διάφορες τεχνικές!
















So sign up for Eleni's classes by sending me an email at craftycroppersgr@yahoo.co.uk

Δηλώσετε συμμετοχή!!! στείλτε μου μήνυμα στο μαιλ
craftycroppersgr@yahoo.co.uk



Σας περιμένω............................





8 comments:

  1. Ειρήνη σημείωσέ με σίγουρα για το δεύτερο μάθημα της Ελένης!!!!!

    ReplyDelete
  2. Και εμένα στο δεύτερο !!!!

    ReplyDelete
  3. Πόσο ζηλεύω που είμαι μακρυά και δεν μπορώ να πάρω μέρος! Κάλα να περάσετε όσες πάτε!!!

    ReplyDelete
  4. και εγώ και εγώ για το δεύτερο!!! Εγκεφαλικό θα πάθει η μάνα μου...αντί να φτιάχνω μπουμπουνιέρες θα φτιάχνω tags!!!! Super!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ !!

    ReplyDelete
  6. και εγώ σε όλα Ειρήνη!!!! ευχαριστώ πολύ!!!

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Ειρήνη μου,σου έστειλα κ μαιλ.Εμένα βάλε με στο πρώτο τμήμα.

    Σε ευχαριστώ.

    ReplyDelete