Saturday 23 January 2010

More sneak peaks


Η Ελινα σας ενημερώνει.................


Γεια σας και πάλι!!!

Εδώ μπορείτε να πάρετε μία μικρή γεύση για το τι θα κάνουμε αυτήν την φορά στα μαθήματά μου!! Θέλω απλά να σας πω ότι όσα θα δείξω αυτήν την φορά θα είναι αναλυτικά και για τους αρχάριους και για τους προχωρημένους. Όλες οι τεχνικές που θα χρησιμοποιηθούν θα σας περιγραφούν την ώρα του μαθήματος σαν να μην τις έχετε ξανακούσει ποτέ (σε περίπτωση που είστε λίγο πιο προχωρημένοι από τους άλλους) για να μπορούν όλοι να παρακολουθήσουν το μάθημα σε ίδιο επίπεδο!

Επίσης θα ήθελα να σας πω μην αγχωθείτε αν δεν έχετε κάποιο από τα υλικά είμαι σίγουρη ότι κάποια στο τραπέζι σας θα έχει για να τα μοιραστείτε και θα έχω κι εγώ τα δικά μου για βοήθεια.

Μαθημα 12:00-13:00

2 σελίδες 2 στυλ

Ελάτε να φτιάξουμε μαζί δύο διαφορετικές σελίδες με δύο διαφορετικά στυλ, η μία simple & clean και η άλλη με shabby chic! Θα αλλάξουμε τις φωτογραφίες που δεν μας αρέσουν πολύ, θα σκίσουμε τα χαρτιά μας (ναι, ναι καταλάβατε την ατάκα μου από το προηγούμενο crop!!), θα χρησιμοποιήσουμε τα μελάνια μας και τις χρυσόσκονές μας σωστά και θα μάθουμε ένα τρελό κολπάκι έκπληξη...

Φέρτε μαζί σας εκτός από τον βασικό σας εξοπλισμό:

- 2 φωτογραφίες, μία οριζόντια και μία κάθετη, προσοχή οι φωτογραφίες να είναι τυπωμένες από φωτογραφείο και όχι από τον εκτυπωτή μας, έχει σημασία γι αυτό που θα σας δείξω.

- Μελάνια (όχι stazon, αν έχετε distress τόσο το καλύτερο)

- Χρυσόσκονη (είτε υγρή είτε σε σκόνη)

- Ακρυλικές μπογίες (ότι χρώματα θέλετε- έχετε)

- Κάποια σελίδα από περιοδικό που σας αρέσει μία φωτόγραφία του...













Mάθημα 17:30-19:00

Αλμπουμάκι με το bind-it-all

Θα φτιάξουμε μαζί ένα αλμπουμάκι σε ελεύθερο στυλ και θα μάθουμε να χρησιμοποιούμε σωστά το bind-it-all μας. Θα μάθουμε κάποιες τεχνικές distress και κάποια κόλπα με τα μελάνια σας που θα σας ξετρελάνουν!!

Φέρτε μαζί σας εκτός από τον βασικό σας εξοπλισμό:

- Φωτογραφίες οτι θέλετε και όσες θέλετε με μεγαλύτερο μέγεθος το 10χ15cm κατα προτίμηση οριζόντιες. Και αν δεν φέρετε καθόλου μπορείτε να τις κολλήσετε μετά στο σπίτι ή να το μετατρέψετε σε μίνι βιβλίο ευχών χωρίς φωτογραφίες, γι αυτό μην αγχωθείτε με αυτό!

- Μελάνια distress και stazon μαύρο και καφέ

- Craft mat και αν δεν εχετε φέρτε απλή λαδόκολλα!!

- Blanco σε στυλό από το απλό βιβλιοπωλείο!

- Αν έχετε το δικό σας bind-it-all



























Αμα δεν εχετε ηδη δηλώση συμμετοχή στειλτε ενα μηνημα στο craftycroppersgr@yahoo.co.uk
σας περιμένω............................

7 comments:

  1. Αγχώθηκα...πολλές άγνωστες λέξεις!!!

    ReplyDelete
  2. Ζηλεύω!!!!Θα ήθελα να είμαι εκεί αλλά δυστυχώς είστε μακριά....Είμαι άσχετη αλλά νομίζω ότι με εκφράζει....Οτι γνωρίζεις για την Θεσσαλονίκη θα χαρώ να μου πεις!!!Αυτά που φτιάχνεις είναι υπέροχα!!!!Καλά να περάσετε!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. kι εγώ ζηλεύω!!! θέλω θέλω θέλω!

    ReplyDelete
  4. Eirinaki εμενα βαλε με και στα 2 μαθηματα της Ελινας και στο 2ο της Ελένης.

    Ευχαριστώ!!

    Θα σε ενημερωσω και για την Χριστινα που μαλλον θα κανει τα ιδια με μενα!

    ReplyDelete
  5. Παρακαλώ να σημειωθεί η παρουσία μου στο δέυτερο μάθημα της Ελίνας!!!! :pppp

    ReplyDelete
  6. snif...snif... μη μου το κάνετε αυτό!!!! σνιφ!!!

    ReplyDelete
  7. Έχω πεθάνει από τη ζήλια....
    Αχ! Πόσο θα ηθελα να παρευρεθώ βρε κορίτσια...
    Μήπως να γινόταν και κανένα πιο βορεια, Τουλάχιστον Θεσσαλονίκη, Κατερίνη, κάπου να κόψουμε την απόσταση τουλάχιστον...
    Καλά να περάσετε!!!

    ReplyDelete