Thursday 4 February 2010

BLOG CANDY #4

Καλημέρα!!!!!!
μηπως θελετε αυτο???????



















ξερετε τι πρεπει να κανετε!!

Να
1. Aφήστε μήνυμα στο blog
2. Γίνετε μέλος του blog
3. Να αναρτήσετε το candy στο blog σας
........


Ολα αυτά πρέπει να τα κάνετε μέχρι την Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου
και η νικήτρια θα ανακοινωθεί την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου...




Good morning ladies!!.....
Do you want more????
You know the drill.....
1. pimp your blogs
2. become a member
3. leave a comment.....
Do all this by Monday the 8th of February...
The winner will be announced Thursday 11th of February


Good luck!!!!!!!



23 comments:

  1. ναιιι!!Αν το θελουμε λεει;Ειναι να ρωτας;Ευχαριστουμε πολυ πολυ!!!

    ReplyDelete
  2. Thanks!!!!Good luck ladies!!!!

    ReplyDelete
  3. Tο θέλω!Πολύ..πολύ..πολύ!!Καλή επιτυχία σε όλες μας!

    Πάω να το αναρτήσω στο blogaki μου κ αυτό!Φιλιά σε όλες κ καλό σκ να έχουμε!

    ReplyDelete
  4. Ολα είναι τέλεια! Έχω γεμίσει την sidebar μου με τα δωράκια σου Ειρήνη! :)

    ReplyDelete
  5. hi

    irini i would love another mini mister!!!thanks

    ReplyDelete
  6. ολα τα θελουμε Ειρηνη!!! και αλλο ενα κροπ θα θέλαμε!!!

    ReplyDelete
  7. Φυσικά και το θέλουμε,το ρωτάς;;;;Τέλεια τα δωράκια Ειρήνη,ευχαριστούμε!!!

    ReplyDelete
  8. Ναι, ναι , ναι!!! Να σαι καλά! Μας φτιάχνεις τη μέρα!

    ReplyDelete
  9. Και φυσικά το θέλουμε!!! Είναι όλα τέλεια!!!

    ReplyDelete
  10. Ειρηνη μας τρελανες ειναι τελεια τα δωρακια σου!! Ελπιζω να κερδισω κατι...εχω και τα γεννεθλια μου στις 12!

    ReplyDelete
  11. Πολύ όμορφα Ειρήνη μου! Σε ευχαριστούμε!

    ReplyDelete
  12. Αμε αμε,το θελουμε!!!ευχαριστουμε!

    ReplyDelete
  13. Μα κάτι ερωτήσεις που κάνεις!!!Εννοείται ότι το θέλουμε!

    ReplyDelete
  14. Αυτή η καρδιά μου πήρε τα μυαλά! Μήπως να το γυρίσω στα στιχάκια;;; LOL!

    ReplyDelete
  15. Τι καλά τόσα δωράκια μεζεμμένα!!!

    ReplyDelete
  16. και εγω το θελω!! ελπιζω να σταθω τυχερη...ευχαριστουμε ειρηνη!

    ReplyDelete
  17. Καλή τύχη σε όλες!!!!!

    ReplyDelete
  18. Oh all of this is wonderful! I am excited to be entered. I am a follower so that's ONE! I am leaving a comment so that's TWO! I will post on my blog about your giveaway so that is THREE!

    ReplyDelete
  19. Είναι όλα τέλεια!!!
    Σε ευχαριστούμε!

    ReplyDelete
  20. Αν το θέλουμε λέει!
    Φυσικά και το θέλουμε!

    ReplyDelete
  21. Μιαμ μιαμ μιαμ!!!
    Καλή τύχη κορίτσια!!! :)

    ReplyDelete