Tuesday 2 February 2010

εβδομαδα BLOG CANDY............
















Αυτή την εβδομάδα κάθε μέρα θα προσφέρω candy απο το crop......
H φωτογραφία είναι το περιεχόμενο απο την τσάντα εισόδου του crop
δηλδ......δώρο απο έμενα και 2 απο τους χορηγούς Sfragidomania και Βασω Οτζακογλου

Προσφέρω 4...........
Τι πρέπει να κάνετε..έχετε μέχρι την
Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου :

Να
1. Aφήστε μήνυμα στο blog
2. Γίνετε μέλος του blog
3. Να αναρτήσετε το candy στο blog σας
........

Οι νικήτριες θα ανακοινωθούν την Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου



This week is blog candy week...
I am offering candy from the crop every day....
Τoday it is the contents of the entry goodie bag....
which are...a gift from me and 2 of the sponsors, Sfragidomania and Vaso Otzakoglou
You have up until Friday the 6th of February to ....

1. Leave a comment on the blog
2. Become a member of the crafty croppers blog
3. Post the candy on your blog
....

The winners will be announced Monday the 8th of February.

Good luck
........

21 comments:

  1. Ευχαριστούμε! Δε κέρδισα τίποτα στο κρόπ οπότε ελπίζω να κερδίσω τώρα!!!! Φιλιάαααα χχχχ

    ReplyDelete
  2. Τυχαιρές όσες ήταν στη συνάντηση! Ειρήνη ευχαριστούμε πολύ κι εσένα και τους χορηγούς για τα δωράκια!

    ReplyDelete
  3. ωωω! ευχαριστούμε πολύ!!!! Ελπίζω να τα καταφέρω στο επόμενο!!!

    ReplyDelete
  4. Τέλεια!!!
    Σε ευχαριστούμε πολύ Ειρήνη!!!

    ReplyDelete
  5. Ευχαριστούμε πολύ κορίτσια που δε μας ξεχνάτε...! Αν και σκέφτομαι σοβαρά να επιχειρήσω να ανέβω ΑΘηνα την επόμενη φορά!

    ReplyDelete
  6. Ωωωω τι ωραία πραγματάκια είναι αυτά που βλέπω!!!Ευχαριστούμε πολύ Ειρήνη!

    ReplyDelete
  7. Τι τέλειο Ειρήνη!! Μακάρι να τα κατάφερνα κι εγώ και να ερχόμουν, να σας γνωρίσω κιόλας! Ελπίζω σε κάποιο από τα επόμενα να τα καταφέρω!

    ReplyDelete
  8. ευχαριστουμε πολυ ειρηνη, ετσι μπορει να κερδισουμε και εμεις που δεν συμμετειχαμε..

    ReplyDelete
  9. Ειρήνη μου,εγώ μέλος του blog είμαι κ θα μείνω.Τι να πω,αν είναι να είμαι τυχερή ας έρθει,αν όχι όποια άλλη κοπέλα τα χρειάζεται πιο πολύ από μένα,δεν έχω πρόβλημα.Εύχομαι μόνο να σας συναντήσω σε επόμενο crop και να σας γνωρίσω από κοντά.Σας νιώθω τόσο δικούς μου ανθρώπους!
    Καλή επιτυχία σε όλα τα κορίτσια!

    Φιλικά Νένη.

    ReplyDelete
  10. ήταν όλα υπεροχα!!! ευχαριστούμε πολύ!!!

    ReplyDelete
  11. Ευχαριστούμε πολύ Ελένη για τις δυνατότητες που μας δίνεις!! :)
    Στο επόμενο crop θα κάνω τα πάντα για να έρθω...παντρεύομαι δεν παντρεύομαι θα είμαι εκει!!! :)

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Ax καταλαθος εσβησα το σχολιο μου!Παμε παλι!Ειρηνη ευχαριστουμεεεε!ελπιζω την επομενη φορα να μπορεσω ερθω στο crop και να τα πουμε κι απο κοντα!φιλιαααα

    ReplyDelete
  14. Ευχαριστούμε πολυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Εύχομαι στο επόμενο crop να καταφέρω να έρθω και να σας γνωρίσω όλες από κοντά!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  15. prosspa8isa na vrw mail...k na to steilo den moy estelne...opote ssoy stelno edw odigies!
    i diey8insi toy bazzar einai
    Laxoyri 1 kai irakleoys
    einai stin stasi sigroy fix
    exodos kalirois den einai pano apo 100m eftases!
    dipla sto sta8mo!

    ReplyDelete
  16. Ευχαριστουμε Ειρηνη!!!

    ReplyDelete
  17. ευχαριστουμε πολυ ειρηνη, ετσι μπορει να κερδισουμε και εμεις που δεν συμμετειχαμε..

    ReplyDelete
  18. κι εγώ εδώ! την άλλη φορά ήμουν μαζί σας...κλαψ!
    ευχαριστούμε πολύ!

    ReplyDelete
  19. Να μαι κι εγω εδω!
    Ευχαριστουμε πολυ!

    ReplyDelete
  20. Ειρήνη ευχαριστούμε πολύ!!!!Δεν κατάφερανα ρθω σε κανένα από τα δύο(ευελπιστώ για το επόμενο) αλλά και η ευκαιρία να κερδίσεις ένα δωράκι είναι καταπληκτική!!

    Πάω να δω αν μπορώ να καταλάβω πως βάζω κάτι στο sidebar ;)

    ReplyDelete
  21. Αχ χάσαμε το κροπ αυτή τη φορά...! Ελπίζω να βολέψει στο μέλλον να ξαναβρεθούμε όλες μαζί!!!

    ReplyDelete