Tuesday 11 May 2010

Οι χορηγοι μας!

Kαλημερα!
προσπαθώ εδώ και μέρες να αναρτήσω φωτογραφίες απο τα δώρα που προσφέρουν οι χορηγοί για το crop αλλά μάταια το Blogger έχει προβλημα.

Όπως πάντα οι Sfragidomania θα ειναι παρον στο crop...αλλα το δωρο το κρατανε μυστικό!!...θα μας έχουν σε αγωνία!!

Έχουμε και δυο χορηγούς από το εξωτερικό...

Η Crafts u Love (Αγγλία)θα προσφέρει μια δώρο επιταγή στο on line κατάστημα τους.

Και μια από της πιο αγαπημένες μου on line κατάστημα πλέον
η Studio calico (Αμερική )προσφέρει δώρο σε κάθε φίλη που θα έρθει στο crop και δυο απο τα καταπληκτικά kits τους.......
Για να δείτε τα κιτς από κοντά ακολουθήσετε αυτό το link flickr

Σας περιμένω 15 Μαϊού.....
όποιες απορίες στο craftycroppersgr@yahoo.co.uk

Irini

7 comments:

  1. Αχ να πω οτι ζηλευω;
    Ε το λεω!Δυστυχως οι υποχρεωσεις της δουλειας δεν μου επιτρεπουν να ερθω Αθηνα...Να περασετε ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑ!!
    Πολλα φιλια!

    ReplyDelete
  2. Αχ Λενα!!! στην ίδια μοίρα είμαστε!!!
    Ζηλευω πολυ!!!!!! ειναι τελεια και σιγουρα θα περασετε τελεια!!!
    Λενα την επομενη φορα θα παμε παρεα!!!!!

    ReplyDelete
  3. βάλτε κι εμένα στην ίδια μοίρα!!! θέλω κι εγώωω!!!

    ReplyDelete
  4. Θα προσθέσω και εγώ το δικό μου αχ,γιατί θα δουλεύω!!

    ReplyDelete
  5. Αααααααααααααααχχ!!!
    Δεν θα μπορέσω ούτε και εγώ κορίτσια.

    ReplyDelete
  6. Αχ τι κρίμα, σήμερα είναι το crop και ξεχάστηκα τελείως!!!
    Την επόμενη φορά κορίτσια :)

    ReplyDelete
  7. ... αχ αυτό το κιτ.... καμιά κληρωσούλα και για μας τις άτυχες που δεν ήρθαμε?!!

    ReplyDelete