Sunday 6 June 2010

Crafty Croppers Cyber Crop!

Τι εννοώ;;;

Crop χωρίς να βγούμε απο το σπίτι!!

Μετά από τα 3 πετυχημένα μας crop όπου γνωριστήκαμε, και κάναμε καινούργιες φιλίες...

Είπα λοιπόν να μην χαθούμε τώρα το καλοκαίρι και να κάνουμε κι'άλλο ένα crop μέχρι νάρθει το φθινόπωρο που θα ξανάμαζευτούμε για μαθήματα και διασκέδαση.

Να κάνουμε ενα ΟΝLIΝΕ crop......

Ναι γίνεται -- crop από το σπιτι!!!

Κρατήσετε λοιπόν την ημέρα ελεύθερη:
Σάββατο, 26 Ιουνιου

Πως θα γίνει;;;
Θα ανεβάζω από μια πρόκλησή κάθε 90 λεπτά.......
Θα τις ανεβάζω (τις προκλήσεις) στο φόρουμ του Scrapbookers in Greece.
Θα ξεκινήσουμε από τις 10:00 το πρωί,
Θα μιλάμε ολη μέρα στο chat,
Θα υπάρχουν πολλά δώρα και...
...Θα παίξουμε και BINGO. Δεν γίνεται crop χωρίς BINGO!!

Κάποια τυχερή και προικισμένη Cropper θα στεφτεί Βασίλισσα του crop και θα πάρει και το βασιλικό δωρο!

Ολα ξεκινούν Σάββατο 26 Ιουνίου στις 10:00 το πρωί.
Λεπτομέρειές σύντομα!

11 comments:

  1. Ξέρω πως αυτό που θα ζητήσω πιθανόν να μη γίνεται... αλλά μήπως θα γινόταν να κάνουμε αυτό το Cyber Crop την Κυριακή?... Θέλω να πω.. το Σάββατο έχω το μαγαζί ανοιχτό... και δεν θα μπορέσω να συμμετέχω παρά μόνο στην κουβεντούλα αν έχω λίγο χρόνο που και που... Ενώ αν γινόταν Κυριακή... ή από το μαγαζί ή από το σπίτι της Παρασκευής... σίγουρα θα μπορούσα να συμμετέχω πιο ενεργά! Pleeeeease!

    ReplyDelete
  2. what fun irini.What a lovely way to spend the summer...I also have a surprise in store for you guys!!!

    ReplyDelete
  3. αχ,δεν το πιστεύω!!! εκείνο το τριήμερο θα λείπω στην Παρο!!!!!μα να τα χάνω όλα;;; υέροχη ιδέα πάντως και να το κάνουμε και τον Αυγουστο που θα είμαι σπίτι μου...χι!χι!

    ReplyDelete
  4. πολυ ωραια ιδεα . μπορω να παρακολουθησω κι εγω που ειμαι αεχαρια? επίπεδο νηπιαγωγείου ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    ReplyDelete
  5. Αγγελική και βέβαια μπορείς!!

    ReplyDelete
  6. Πολύ ωραία ιδέα,ελπίζω μόνο να μη τύχει πάλι τίποτα και με τρέχουν!
    Πειράζει που δεν έχω μηχανήματα,εργαλεία κλπ;
    Μπορώ όμως να αυτοσχεδιάσω!

    ReplyDelete
  7. Τέλειο, τέλειο, τέλειο!
    Ανυπομονώ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Ωραία ιδέα!Μπράβο Ειρήνη!

    ReplyDelete
  9. Super!!!!!! Θα δουλευω το πρωι αλλά δεν πειράζει με το που θα τελειώσω θα κάνω αισθητή την παρουσία μου! :)

    ReplyDelete
  10. Ειρήνη πολύ ωραία ιδέα!!!!

    ReplyDelete
  11. ευχαριστώ . πιστεύω να δείξετε λίγη κατανόηση και σε μενα το πρωτάκι. τέλειαααααααααα!!!!!!!! Αγγελική

    ReplyDelete