Tuesday 29 June 2010

Oι πρώτες αναρτήσεις δημιουργίες που κερδίζουν

Τώρα αναφορικά με τις πρώτες αναρτήσεις-δημιουργίες για την κάθε πρόκληση και επειδή τα δωράκια είναι ακριβώς τα ίδια, όποιες έχουν ανεβάσει παραπάνω από μια συμμετοχές πρώτες θα λάβουν μόνο ένα δωράκι και θα κερδίσει η αμέσως επόμενη, εφόσον έχουν τηρηθεί τα εκάστοτε κριτήρια της πρόκλησης χωρίς παρεκκλίσεις.

Επομένως οι πρώτες δημιουργίες που κερδίζουν είναι:

Melenia’s Challenge #1: Rena

Irini’s Challenge #2: Katerina

Roula’s Challenge #3: ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Nektaria’s Challenge #4: Ελένη Γιαννακίδου

Zeffy’s Challenge #5: Εfi Stam

Eleni’s Challenge #6: Χρύσα Καλλιγιάννη

Elina’s Challenge #7: Μαιρη Ψυχογιου

Παρακαλώ πολύ να μου στείλετε την ταχυδρομική σας διεύθυνση στο craftycroppersgr@yahoo.co.uk για να σας στείλω το δωράκι σας

Congratulations girls......

2 comments:

  1. Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
    να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
    γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
    Πάντα στον νου σου νάχεις την Ιθάκη.
    Το φθάσιμον εκεί είν’ ο προορισμός σου.
    Αλλά μη βιάζεις το ταξίδι διόλου.
    Καλλίτερα χρόνια πολλά να διαρκέσει•
    και γέρος πια ν’ αράξεις στο νησί,
    πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο,
    μη προσδοκώντας πλούτη να σε δώσει η Ιθάκη.

    Εγώ παρόλα αυτά βιάστηκα να φτάσω στην Ιθάκη, αλλά για καλή μου τύχη και γι αυτή την βιασύνη, υπάρχει ένα δώρο! Ευχαριστώ πολύ! Και υπόσχομαι στο μέλλον να απολαμβάνω το ταξίδι, να μαθαίνω κατά την διαρκεί του! Καλό καλοκαίρι Ειρήνη και πάλι ευχαριστώ, ήταν πολύ επιτυχημένο το crop σου!

    ReplyDelete
  2. Στο επόμενο πιστεύω οτι θα είμαι πιο έτοιμη να συμμετάσχω κι εγώ. Ηδη δοκίμασα κάποια απο τα challenge και δεν τα πήγα κι άσχημα αλλά αυτό το λέω εγώ (χα χα) Μπράβο για όλο το εγχείρημα και συγχαρητήρια στα κορίτσια!!!

    ReplyDelete