Wednesday 24 November 2010

1η Δεκεμβρίου πρόκληση....December 1st challenge

post follows in English

Καλό μήνα!!.......
Σήμερα είναι η πρώτη μέρα του Δεκεμβρίου...
Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί......
είναι η μέρα που στολίσουμε το σπίτι
στήνουμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο
και το Χριστουγεννιάτικο καράβι!!
Εγώ τρελαίνομαι για Χ. δέντρα..... στήνω 5....ναι 5!

η πρόκληση σας αυτό το μήνα είναι να φτιάξετε ένα στολίδι...........
για το δέντρο/καράβι η το σπίτι ................
η σαν διακοσμητικό στοιχείο embellishment σε η layout/σελιδα η
σαν διακοσμητικό στοιχείο embellishment σε κάρτα..............
εννοείτε που πρέπει να τα φτιάξετε από υλικα για scrapbooking!!
Μην ξεχνάτε να ανεβάσετε την φωτογραφία σας πατώντας το μπλε βάτραχο.
έχετε μέχρι το τέλος του Δεκεμβρίου.
Περάστε αύριο να δείτε το δώρο του Δεκεμβρίου!
So get creative and have fun!..

Η επόμενη μας πρόκληση θα είναι στης 15 Ιανουαρίου.....
Πολλές ευχές για χαρούμενα Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος


Σας παρουσιάζω την guest designer για το Δεκέμβρη
Η Ευδοκία Παπαδοπούλου.............
Η Ευδοκία είναι μια scrapbooker που θαυμάζω.....
γιατί πάντα τολμάει καινούργια πράγματα....
τα δοκιμάζει όλα και με μεγάλη επιτυχία
για να δείτε περισσότερα.....
περάσετε από το blog της I love scrapbook

Γειά σας!

Ονομάζομαι Ευδοκία Παπαδοπούλου.

Είμαι σύζυγος,μητέρα μιας 3 χρονης και δασκάλα στο επάγγελμα.

Αλλά πιο πολύ μου αρέσει να δηλώνω : scrapbooker!!!

Ασχολούμαι με το scrapbooking από τον Φεβρουάριο του 2008

και όσο περνάει ο καιρός τόσο η τρέλα μεγαλώνει!!

Μου αρέσει να φτιάχνω layouts, mini albums,

Κάρτες αλλά και κατασκευές που έχουν σαν βάση το χαρτί,δηλαδή όλα!

Έμπνευσή μου κυρίως η μικρή μου κορούλα που μόλις με βλέπει να απλώνω τα εργαλεία μου θέλει να κάνει μαζί μου «σκλαμπουκινγκ»!

Μου αρέσει επίσης να συνδυάζω το χόμπυ με τη δουλειά μου!

Είναι πολύ ωραίο βλέπεις μικρά παιδιά να ασχολούνται δημιουργικά δουλεύοντας με τα χέρια τους!

Ο κόσμος του scrapbooking είναι ατέλειωτος...

νιώθω πως μόλις τον έχω γνωρίσει και έχω ακόμα πολλά να μάθω!!

Ευχαριστώ πολύ την Ειρήνη για την τιμή που μου κάνει

αλλά και για όλες τις προσπάθειές της να μας δώσει κίνητρα για δημιουργία!!

Εύχομαι σε όλους Καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία!!



τώρα...........
δείτε τι έχει φτιάξει η δημιουργική ομάδα...

η Βίκυ έβαλε στολίδια στην Χ. κάρτα
Η Αναστασία σχεδίασε την ψηφιακή εικόνα
μετά την εκτύπωσε και στόλισε το σπίτι της!


Η Ελένη έφτιαξε ενα κουτί για πολλές χρήσεις....
δωράκια, γλυκά, σοκολατακια...


Εγω έφτιαξα σημαιουλες απο καμβά...
που θα στολίσουν το σπίτι μου


December 1st challenge

Today is the first day of December, my favourite day of the month.
Why?
Well it is because I decorate the house with Christmas decorations and Christmas trees...
yes....
trees plural....we have 5!!
I admit I love Christmas trees......

So your challenge this month is to........
make an ornament for your tree or a decoration for your house.....
it has to be made from scrapbooking supplies.......
get creative and have fun.

You have until the end of the month......

Our guest designer this month is Eudokia Papadopoulou
for this months challenge Eudokia made a wreath
you can see more of her work on her blog...


As the rest of the month is bound to be hectic I will see you all here on the 15th of January.
I wish you all a wonderful merry safe Christmas.




9 comments:

  1. Ειρηνη καλο μηνα
    ολα οσα μας δειχνεις εσυ και οι συνεργατιδες σου ειναι ομορφες ιδεες και μακαρι να εχουμε τον χρονο να τις αξιοποιησουμε
    σευχαρηστουμε

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα και καλό μήνα!!! Όλες οι κατασκευές σας είναι υπέροχες!!! Επάξια όλες οι κοπέλες είναι σχεδιάστριες και μας εμπνέουν με τις δημιουργίες τους! Ευχαριστούμε πολύ και συγχαρητήρια σε όλες σας!!!

    ReplyDelete
  3. πω πω τί υπέροχες κατασκευές είναι αυτές!!! Πράγματι η ομάδα είναι φαντατική!

    ReplyDelete
  4. Υπεροχες όλες οι δημιουργίες!Καλό μήνα!!!

    ReplyDelete
  5. Καλο μηνα και απο μενα! ωραιο θεμα τα Χριστουγεννα! Τα λατρυεω...γλυκα, στολιδια, φωτακα, καλαντα, μυρωδιες! Ας τα περασουμε οσο πιο ομορφα μπορουμε λοιπον!

    ReplyDelete
  6. άλλη μια υπέροχη πρόκληση!!! ευχαριστούμε πολύ για τις ιδέες που μας δίνεις!!!!! φιλάκια πολλά!!! ωραίο το άσπρο δεντράκι!!!

    ReplyDelete
  7. Kαλό μήνα,υπέροχες Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες!Ευδοκία είσαι έμπνευση a l w a y s !!

    ReplyDelete
  8. Πολλά μπράβο σε όλη την ομάδα!!! Φτιάξατε φανταστικά πράγματα!

    ReplyDelete
  9. Φαντασία και αγάπη όλα σε μια ιδιαίτερη ανάρτηση !!!! Πολλά μπράβο σε όλες!!!!

    ReplyDelete