Sunday 14 November 2010

15 Νοεμβρίου πρόκληση.........November 15th challenge

Καλημέρα!!
Οικογενειακές παραδόσεις......
Εγώ, κάθε Δεκέμβρη έχω ένα Advent Calendar...... Χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο
Όταν ήταν μωρό ο γιος μου του έφτιαξα ενα Advent calendar με σταυροβελονιά..

family traditions.....
one of mine is to make an advent calendar for the month of December.
I have a cross stitch advent calendar which I stitched when C3 was a baby.

Το 2007 έφτιαξα το πρώτο μου Advent calendar από σπιρτο κουτά...
ο μικρός τρελάθηκε γιατί κάθε μερα είχε ενα σοκολατακι και μια εντολή
π.χ. δώσε στην μαμά ενα φιλάκι

In 2007 I made my first match box advent calendar,
C3 was crazy about it as each drawer held a piece of candy and a task.....
for eg give mummy a kiss.
Πέρυσι έφτιαξα κουτάκια στολίδια για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο,
τα γέμισα με καραμέλες η σοκολατακια και τα εβαλα παντου στο δέντρο.

last year I made an ornament advent calendar....
this was a huge success as C3 had to find his daily treat on the Christmas tree.
Η πρόκλησή σας είναι να φτιάξτε ενα advent calendar
σε όποια μορφή θέλετε σε Layout,
με σπιρτόκουτα, οτι θέλετε βάλτε την φαντασία σας
κοιτάξτε εδω για παραδείγματά και tutorial.....


Your challenge is.....
To make an advent calendar either in the forms I have mentioned above
or as a layout or something else,
something new.....

Have a look at what the design team has come up with

Η Αναστασία το έφτιαξε σε ψηφιακή μορφή....
εγώ προσωπικά θα το εκτύπωνα και θα το χρησιμοποιούσα
σαν εξώφυλλο για ημερολόγιο
η σαν wall paper στον υπολογηστη

Anastasia has made a digital advent calendar
which could be printed and used as a cover
for a December daily journal
or as wall paper on your pc

Η Ελένη το έκανε σε μορφή scrap journal
Eleni made it into a scrap journal


Ο μικρός μου ζήτησε σπιρτόκουτο πάλι φέτος!!
My son asked for the matchbox Advent calendar again this year

Η Βίκυ το έφτιαξε σε μορφή κάρτας
Vicky made an Advent calendar card!

and our guest designer
made it out of match boxes
Get creative and have fun............

16 comments:

  1. Ολα είναι υπέροχα!!!

    ReplyDelete
  2. Θα βάλω τα κλάματα … είναι πανέμορφα κι εγώ δεν έχω αρχίσει καν με τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές! Νιώθω να είμαι σε έναν Μαραθώνιο κι εσείς κοντεύετε να τερματίσετε, ενώ εγώ είμαι ΑΚΟΜΑ στην εκκίνηση… Πάντως σας ευχαριστώ για τις προκλήσεις και τις υπέροχες ιδέες για δημιουργία! Φιλάκια

    ReplyDelete
  3. Τέλεια...Συγχαρητήρια στην υπέροχη ομάδα!!!
    Έχω κι εγώ ένα στα σκαριά, αλλά δεν με βλέπω να το τελειώνω.... Είναι και το Παρίσι ;-)

    ReplyDelete
  4. τέλεια είναι όλα!!!!
    Μπράβο κορίτσια!

    ReplyDelete
  5. Τρελαίνομαιιιιι για advent calendars!!! έδειξα της κόρη μου το περσινό με τα σπιρτόκουτα και θα κάνω και το ίδιο πάλι γιατί ξετρελάθηκε μόνο που το είδε! φυσικά και το σοκολατάκια μέσα έιναι ένα δέλεαρ!!!τέλεια πρόκληση!!!!!

    ReplyDelete
  6. όλα τέλεια :) πανέμορφα , τα παιδιά τρελαίνονται με αυτά :)

    ReplyDelete
  7. Τέλεια ιδέα!!!! Δεν βλέπω την ώρα να το ξεκινήσω! Είχα δει το σπιτάκι της Zeffy και ξεσηκώθηκα! Τώρα που βλέπω και τα υπόλοιπα ξεσηκώνομαι πιο πολύ! :)

    ReplyDelete
  8. Τέλεια ιδέα!
    Είναι τόσα πολλά αυτά που θέλω να κάνω ελπίζω να τα προλάβω όλα!

    ReplyDelete
  9. δεν προλαβαινω να φτιαξω τιποτα απο ολα αυτα τα υπεροχα αλλα τουλαχιστον θα θαυμαζω τα δικα σας
    να εισαστε καλα και του χρονου

    ReplyDelete
  10. Είναι πάρα πολύ όμορφα! Μπράβο σας! Και του χρόνου!

    ReplyDelete
  11. Έμαθα τι είναι και advent calendar χιχι έχω πολλά να μάθω ακόμα....Θα προσπαθήσω να φτιάξω ένα αν και φοβάμαι πως θέλει πολύ δουλειά που σημαίνει πολύ χρόνο. Όλα όσα είδα εδώ είναι πραγματικά πανέμορφα μπράβο στους δημιουργούς τους!

    ReplyDelete
  12. Αχ Ειρήνη μου ανάβεις φωτιές, πολύ όμορφα όλα, ειδικά αυτά με τα σπιρτόκουτα τα λάτρεψα!

    ReplyDelete
  13. Eιρήνη ελπίζω σήμερα να είναι όλα καλά,στο άλλο σου μπλογκ δεν μπορώ ν' αφήσω σχόλιο δεν ξέρω γιατί,έλα μια βόλτα από το μπλογκ μου!

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Να σας σώσω κι ένα tutorial που βρηκα για advent calendar?
    http://www.youtube.com/watch?v=A1clkv6XVm4&feature=player_embedded
    Μου άρεσε πολύ η ιδέα αλλά θα το αφήσω για του χρόνου μια και τώρα ξεκίνησα να φτιάχνω ένα με σπιρτόκουτα! Εκτός κι αν το φτιάξω για δωράκι....χμμμμ....δεν είναι κακή ιδέα! :)

    ReplyDelete
  16. merci pour toutes ces belles creas bravo de RoseBonBon

    ReplyDelete