Tuesday 22 February 2011

Design Team Call.....


Yes!
Design team call for
Get Creative
we are looking to fill 2 positions
term starts April till September 2011

One position is for card making
(you are required to make one card a month)

the second position is for the layout challenges
( You are required to make 2 layouts a month)

So if you are interested
send me a copy of your 3 favourite creations
or that are a reflection of your style to......

craftycroppers@yahoo.co.uk

please let me know if you are interested in
card making or layouts

by march 12th 2011




Μεγαλώνει η δημιουργική ομάδα
ψάχνουμε για 2 άτομα

Ψάχνουμε για ένα άτομο να φτιάχνει μια κάρτα το μήνα
και
Ένα άτομο για να φτιάχνει 2 συνθέσεις/Layouts το μήνα

Εαν ενδιαφέρεστε και έχετε το χρόνο
να είστε μέλος μιας δημιουργικής ομάδας
στείλτε 3 δείγματα
από της αγαπημένες σας κάρτες
η layouts
στο
craftycroppersgr@yahoo.co.uk
μέχρι της 12 Μαρτίου

στο θέμα γράψετε
design team call for cards
η
design team call for layouts



4 comments:

  1. Ουάου !!! Μπράβο Ειρήνη!!! Πολύ θα ήθελα να είμαι μέλος αλλά ακόμη είμαι νήπιο στο scrapbooking! Οπότε πρώτα θα μελετήσω, θα κάνω εξάσκηση και πρακτική και ίσως να μεγαλώσει κι άλλο αυτή η ομάδα και να χωρά έναν ακόμα!!!

    Φιλια

    Υ.γ. για την περίπτωση που δεν το γνωρίζεις έχεις λεκτική επαλήθευση!

    ReplyDelete
  2. Ειρήνη ευχαριστούμε πολύ για το κάλεσμα!
    Θα ήθελα και εγώ πολύ να δοκιμάσω αλλά για το διάστημα αυτό μου είναι πολύ δύσκολο μια και μάλλον θα έχουμε μετακινήσεις, μετακομίσεις και δεν ξέρω αν θα μπορέσω να ανταποκριθώ.
    Ελπίζω να έχω την ευκαιρία να δοκιμάσω από Σεπτέμβρη!

    ReplyDelete
  3. @ Μαρία... ευχαριστώ Μαρία μου το διόρθωσα....
    στα Αγγλικά λένε practise makes perfect!..... πρέπει να φτιάχνεις για να γίνεις καλύτερη!

    @ Ελενη.... κρίμα Ελένη μου... τότε σε περιμένω απο Νοέμβρη!

    ReplyDelete
  4. Hi Irini have tried to contact you by email but my emails keep getting returned ! Am interested in the DT for card making please see my blog http://baileyrosy.blogspot.com so you can get an idea of my work. Look forward to hearing from you. Marie Papadopoulou

    ReplyDelete