Tuesday 1 February 2011

Αλλαγές ξανά!!!!!!.....changes again!!!!!!!!!!!!

(post follows in English)


Αλλαγές ξανά;;;;;;;;
Ναι....
3 προκλήσεις το μήνα
Έτσι να έχετε να διαλέξετε...
Επίσης θα έχουμε και tutorial/μαθήματα
σε κατασκευές/altered items
και τεχνικές κάθε μήνα...

Λοιπόν ξεκινώντας από το Φεβρουαριο
κάθε μήνα θα είναι........

1 - πρόκληση
10 - sketch
20 - πρόκληση

επίσης η ομάδα μας μεγαλώνει....
το sketch το σχεδιάζει η Χρύσα Καλλιγιάννη

Ονομάζομαι Χρύσα Καλλιγιάννη και είμαι σύζυγος και μητέρα 2 αξιολάτρευτων παιδιών! Από μικρή δημιουργώ με ό,τι βρεθεί μπροστά μου και με εμπνεύσει! Ασχολούμαι με το Scrapbooking από το 2007 όπου και ξεκίνησα τη δική μου επιχείρηση, με υλικά γάμου – βάπτισης – διακόσμησης - συσκευασίας και μέσω της οποίας γνώρισα το αγαπημένο αυτό χόμπι! Μου αρέσει τρελά να δημιουργώ sketches κι ευχαριστώ τη φιλενάδα Ειρήνη για την ευκαιρία που μου δίνει να σας προκαλέσω λίγο ακόμα!!!

Τα project, altered items, mini album
θα μας τα φτιάχνει
η guest designer μας του Δεκεμβρίου η

Γειά σας!

Ονομάζομαι Ευδοκία Παπαδοπούλου.

Είμαι σύζυγος,μητέρα μιας 3 χρονης και δασκάλα στο επάγγελμα.

Αλλά πιο πολύ μου αρέσει να δηλώνω : scrapbooker!!!

Ασχολούμαι με το scrapbooking από τον Φεβρουάριο του 2008

και όσο περνάει ο καιρός τόσο η τρέλα μεγαλώνει!!

Μου αρέσει να φτιάχνω layouts, mini albums,

Κάρτες αλλά και κατασκευές που έχουν σαν βάση το χαρτί,δηλαδή όλα!

Έμπνευσή μου κυρίως η μικρή μου κορούλα που μόλις με βλέπει να απλώνω τα εργαλεία μου θέλει να κάνει μαζί μου «σκλαμπουκινγκ»!

Μου αρέσει επίσης να συνδυάζω το χόμπυ με τη δουλειά μου!

Είναι πολύ ωραίο βλέπεις μικρά παιδιά να ασχολούνται δημιουργικά δουλεύοντας με τα χέρια τους!

Ο κόσμος του scrapbooking είναι ατέλειωτος...

νιώθω πως μόλις τον έχω γνωρίσει και έχω ακόμα πολλά να μάθω!!

Ευχαριστώ πολύ την Ειρήνη για την τιμή που μου κάνει

αλλά και για όλες τις προσπάθειές της να μας δώσει κίνητρα για δημιουργία!!

Εύχομαι σε όλους Καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία!!

Καλώς ήρθατε κορίτσια!!!

Changes again??????
yes!
3 challenges a month....
So you have more to pick and choose from
plus there will be tutorials on projects
or techniques every month,
So here is how it goes....

1st of the month- a challenge
10th of the month- a sketch
20th of the month- a challenge

plus our team is growing
Our monthly sketch is being designed by Chryssa kalligiani
and our projects are being created by Eudokia Papadopoulou
So give them a warm welcome and let's
Get Creative and
have fun.......

13 comments:

  1. Τελεια τελεια τελεια!!!

    ReplyDelete
  2. μόνο τέλεια!!!
    φανταστικά!!!!!!

    ReplyDelete
  3. υπέροχα! γίνεται όλο και καλύτερο!
    Ευχαριστούμε πολύ Ειρήνη και φυσικά όλη την ομάδα!

    ReplyDelete
  4. Υπέροχα!!! Θα έχουμε πολλές ευκαιρίες για έμπνευση!! Μπράβο Ειρήνη!! Σε ευχαριστούμε!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Ουάου !!!!!!!!! Ειρήνη είμαι ενθουσιασμένη!!!!!!!!!! Είναι φανταστικά νέα!!! Χιλια μπράβο γι αυτή την κίνηση σου!!!

    ReplyDelete
  6. πολυ ωραια κοριτσια!!θα εχει πολυ ενδιαφερον

    ReplyDelete
  7. Καλημέρα και καλό μήνα! Συγχαρητήρια κορίτσια! Ειρήνη σε ευχαριστούμε πολύ πολύ! Χαίρομαι ιδιαίτερα για τα μαθήματα και τις τεχνικές! Ποτέ δεν θα είναι αρκετά, πάντα θα θέλουμε να μαθαίνουμε νέα πράγματα!

    ReplyDelete
  8. Άντε κουκλίτσες.... να ανασκουμπωθούμε... για περισσότερες γνώσεις και δημιουργίες! Φιλενάδα για άλλη μια φορά σ'ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείχνεις!

    ReplyDelete
  9. Cant wait! AWESOME...this will keep us busy and provide a wide variety. Good work Irini.

    ReplyDelete
  10. Ανεβαίνουμε λέμεεεεεε!!!!!!! Συγχαρητήρια κορίτσια!!!

    ReplyDelete
  11. Συγχαρητήρια, κορίτσια, καλύπτετε ένα μεγάλο κενό!!!!! Πολύ χρειαζόμαστε και μας αρέσουνε και τα σκετς και οι κατασκευές!! Μπράβο, μπράβο, μπράβο!!!!! Περιμένουμε με αγωνία τα έργα σας!

    ReplyDelete
  12. ευχαριστούμε πολύ!!! και την Ειρήνη και όλες εσάς!

    ReplyDelete