Friday 15 April 2011

April 15th....project tutorial from Eudokia!

April 15th and time for us to see what project
Eudokia has made for us!!
Easter is around the corner and it is gift giving time
this box is perfect for filling with little chocolate eggs
or what ever takes your fancy!!
I believe it is the perfect teacher's present!!
let's see how Eudokia made it......

Aυτο ειναι το προτζεκτ μου για το μηνα Απριλιο...
ενα κουτακι για να το γεμισει κανεις με σοκολατακια
ή ό,τι αλλο θελει και να το δωρισει για το Πασχα
σε αγαπημενα προσωπα...
ξεκιναμε να το φτιαξουμε;

You will need a scoring board like Martha Stewarts or any other scoring board
and a piece of cardstock or pattern paper 9x9 inches

εγω χρησιμοποιησα το πινακα πικμανσης της Μartha Stewart
και εβγαλα τις οδηγιες και τις μετρησεις μονη μου...
το εργαλειο με βοηθησε να το κανω βασισμενη στις ιντσες
παρολο που πρωτη φορα τις χρησιμοποιω...ειναι αρκετα ευκολο ομως!!
χρειαζομαστε πρωτα ενα χαρτι με διαστασεις 9 * 9 ιντσες.

1.score your paper at 1,4,5, and 8 inches

1.χαραζω στις : 1, 4, 5 και 8 ιντσες.
2.Turn your paper 90 degrees and start scoring again at 1,2,7, and 8 inches

2.γυριζω το χαρτι μου 90 μοιρες και ξαναχαραζω στις : 1, 2, 7 και 8 ιντσες.
3. Now you start cutting out with a scissor the areas shaded in pencil as in the photo

3.επειτα κοβω με το ψαλιδι μου τα κομματια που φαινονται μουτζουρωμενα στη φωτο...
4. Your box template should look like this!
4. ετσι εχω κατι σαν αυτο...
5. Eudokia chose to pass the lid of the box through her die cutting machine

5.εβαλα το χαρτι μου στο big shot και εκοψα ενα σχημα...αυτο που θα φαινεται απο πανω...
6.If you choose to cut a window into the box lid like Eudokia has done,
wether you use a die cutting machine or hand cut...
stick a piece of acetate on the underside of the box lid so you can see through
and the contents do not fall out!

6.κολλησα απο πισω εν ακομματι διαφανεια ωστε να ειναι καλυμμενο αλλα να φαινεται απο μεσα το περιεχομενο του κουτιου....αν δεν θελω μπορω να το αφησω χωρις να το κοψω...
ή αν δεν εχω το μηχανημα μπορω να κοψω ενα σχεδιο με το χερι...
7.Now you are ready to assemble the box
and decorate however you like!!

7.συναρμολογω το κουτι μου και εχω αυτο....τελος το διακοσμω οπως μου αρεσει!!
Happy Easter to all......

Καλο Πασχα σε ολους!!!!!!!!!!

12 comments:

  1. Thanks for the great tutorial. Can't wait to get started. Thanks you so much for the great inspiration.

    ReplyDelete
  2. Τέλειο! Θα το δοκιμάσω σίγουρα!
    Ευκαιρία να ξεσκονίσω το scorepal...

    ReplyDelete
  3. Kαταπληκτικο!!! Οταν παρω το scorepal, θα το προσπαθησω σιγουρα. Καλο Πασχα!

    ReplyDelete
  4. Φανταστικη ιδεα και πολυ καλες οδηγιες!!!Σ'ευχαριστουμε Ευδοκια!!!

    ReplyDelete
  5. Ευδοκία δε παίζεσαι!!!!! Γειά στα χέρια σου κοπέλα μου!!! Υπέροχο!!!

    ReplyDelete
  6. Πολύ ωραία ιδέα για δώρο!θα το δοκιμάσω και την διακόσμηση θα την αφήσω στον γιό μου!όλο γρινιάζει οτι δεν τον αφήνω να 'παίξει' με τα scrap πράγματα μου!!

    ReplyDelete
  7. Great project very easy to follow instructions. My only problem is not eating all the chocolate eggs before they go in the box !!

    Marie

    ReplyDelete
  8. Είναι τέλειο!!! Και ήθελα να φτιάξω από καιρό, αλλά δεν είχα οδηγίες… Ευχαριστώ πολύ!!

    ReplyDelete
  9. Great tutorial!! Thanks for posting!

    ReplyDelete
  10. Είναι φοβερό!! Πολύ ωραίες αναλυτικές οδηγίες!

    ReplyDelete
  11. Ευδοκία υπέροχο!!Ευχαριστούμε!

    ReplyDelete