Monday 9 May 2011

May 10th ... tutorial project from Eudokia!!

May 10th again, and here is Eudokia to show us how to make these cute little bags!
They are so cute and versatile that I'm sure you'll all be trying them ...
Here we go!

Η Ευδοκία μας δημιουργεί κάτι υπέροχα τσαντάκια ...
Γλυκά, και πολύ χρήσιμα ...


Γειά σας!!Το project μας για τον μήνα Μάιο είναι αυτά τα καταπληκτικά τσαντάκια!!Προσωπικά μου αρέσει πολύ να προσέχω τις συσκευασίες όταν θέλω να δώσω ένα δωράκι και έχω αδυναμία σε κάθε είδους τσαντάκι,κουτάκι,βαζάκι,θηκούλα κοκ.
Το συγκεκριμένο δεν είναι δική μου ιδέα αλλά το έχω δει και επειδή μου άρεσε πολύ είπα να σας το δείξω!




1.Για αρχή χρειαζόμαστε ένα κομμάτι χαρτί τετράγωνο με μήκος πλευράς 4 1/2 *ίντσες.Με ένα εργαλείο πίκμανσης(score tool) χαράζω κάθε πλευρά στη 1 ίντσα και διαγώνια τις μικρές πλευρές όπως φαίνεται στη φωτό.

1. To begin with we need a square 4.5 inch piece of paper. Using a scoring tool, score 1 inch on all four sides, and the small diagonal sides as in photo.







2.Τσακίζω όπως μου δείχνουν οι γραμμές.

2. Fold along the score lines.





3.Κολλάω με δυνατή κόλλα,εγώ χρησιμοποίησα διπλής όψεως ταινία και φτιάχνω τη βάση μου που μοιάζει με κουτάκι.

3. Glue the edges (I've used double sided tape) and make the base of the box.




4.Έπειτα κόβω ένα εμπριμέ χαρτί με διαστάσεις 5 1/2 * 11 ίντσες.

5. Then I cut a pattern paper 5.5 inches X 11 inches.





5.Βάζω κόλλα στα σημεία όπως φαίνεται στην εικόνα.

5. Glue the sided shown in photo (again you can use double sided tape).






6.Κολλάω το χαρτί μου περιμετρικά στη βάση.

6. Attach the paper around the base.






7.Έχω κάτι σαν αυτό.

7. You have something like this now.





8.Κολλάω μια διακοσμητική μπορντούρα στη βάση με τον ίδιο τρόπο που κόλλησα και το χαρτί μου.

8. Attach a decorative border around the base of the paper.






9.Εγώ έκοψα με το big shot και τα nestabilities-labels fourteen δυο σχηματάκια για να τα χρησιμοποιήσω σαν χερουλάκια. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κι άλλα σχήματα αν θέλετε.Τα τσακίζω στη μέση.

9. Use two shapes folded in half as a handle. I've used Nestabilities label fourteen.






10.Τα κολλάω στο χαρτί μου και τους κάνω απο μια τρύπα.

10. Attach them to the paper and punch a hole through them.






Έτοιμο!!!!Δένω με κορδελίτσα,διακοσμώ αν θέλω και είναι έτοιμο να το χαρίσω....Το χερουλάκι μπορώ να το κολλήσω με διάφορους τρόπους όπως φαίνεται και στην πρώτη φωτογραφία.
Μια καλή ιδέα είναι να βάλετε μέσα από ένα muffin και να το χαρίσετε σαν ατομικό γλυκάκι για παιδάκια και όχι μόνο!!Ελπίζω να σας εμπνεύσει!!!

That's it. Use a ribbon to tie through the holes and your little gift bags are ready!!
Why not fill it will a muffin or sweets to give to something to brighten their day!


10 comments:

  1. What a great box. Can't wait to make one myself. Thanks for the inspiration.

    ReplyDelete
  2. It's perfect!Thank you Eudokia for your great ideas you share with us!I will try to make one or two or three...:D

    ReplyDelete
  3. Τέλειο είναι Ευδοκία! Ευχαριστούμε πολύ για το tutorial, θα το προσπαθήσω κι εγώ!

    ReplyDelete
  4. Υπέροχο το τσαντάκι Ευδοκία!!! Μ'αρέσουν τόσο πολύ τα χαρτιά που επιλέγεις, το αποτέλεσμα είναι πάντα πολύ εντυπωσιακό! Μπράβο σου!

    ReplyDelete
  5. Ευδοκια ειναι πολυ ομορφο και χρησιμο
    ευχαριστουμε

    ReplyDelete
  6. This is so clever! What a fantastic gift!

    ReplyDelete
  7. Lovely project ! Thanks Eudokia!

    ReplyDelete
  8. Αχ είναι τέλειο! μπράβο Ευδοκία, ευχαριστούμε!
    και τελειο χαρτόνι!

    ReplyDelete