Friday 9 December 2011

Eudokias project for December.....

10th of December this morning
and it is time for another one of  Eudokias  fabulous projects!
Eudokia has made the cutest little December daily
in the shape of a mitten....



Γεια σας!!
Έχει μπει ο Δεκέμβριος και τί πιο ωραίο από το να κρατάς ένα μίνι ημερολόγιο
 για τις μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα!
Έχω μια αδυναμία με τα μίνι αλμπουμάκια και ειδικά με τα πολύ μίνι...
Έτοιμοι;Ξεκινάμε...
Επειδή έχω το die της sizzix με το γαντάκι και μου αρέσει πολύ έκοψα 24 γαντάκια
 για εσωτερικά φύλλα και δυο χοντρά για εξώφυλλα για να φτιάξω το μίνι μου.
Εσείς μπορείτε να κόψετε ό,τι σχήμα θέλετε, tag,απλό τετράγωνο,απλό ορθογώνιο κ.α. 

If you have the sizzix mitten die cut up 24 mittens
 otherwise here are some on line links to mitten templates






you will also need some Christmas winter embellishments
a hole punch and a jump ring
Every page has been dated for the month of December
and a bracket has been placed for journalling or small photos


Σε κάθε σελίδα σφράγισα την ημερομηνία  
και έβαλα μια αγκύλη για να γράψω σε εκείνο το σημείο τα σχόλιά μου
 ή να βάλω μικρές φωτογραφίες.


Punch a hole add your jump ring and you are ready to journal your December daily

Τα πέρασα όλα στον κρίκο μου,το στόλισα και έτοιμο!!
Ήδη έχω ξεκινήσει και το γράφω...



Ελπίζω να σας αρέσει και να σας εμπνεύσει!!!
Και μην ξεχνάτε να επισκέπτεστε συχνά το blog του

 Get creative

 για πολλές προκλήσεις!!!

8 comments:

  1. Just perfect!!!Love this project!!!

    ReplyDelete
  2. Πραγματικά πανέμορφο!

    ReplyDelete
  3. Δεν έχω λόγια,πανέμορφο, πολύ γλυκούλικο, ότι πρέπει για τα Χριστούγεννα!Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  4. Τέλειο είναι! Μου φαίνεται θα το δοκιμάσω!

    ReplyDelete
  5. What a perfect project, such a lovely idea and a great Christmas gift.

    Marie

    ReplyDelete