Tuesday 27 December 2011

Please Welcome another member to the Get Creative design team.....

Our little family is growing......
and joining us as a permanent layout designer is




Η μικρή, δημιουργική μας οικογένεια μεγάλωσε!
Νέο μας μέλος στις δημιουργίες στα layouts ειναι η


we love Efi's work so much that we just had to ask her to stay! LOL

Μας άρεσε η δουλειά της τόσο πολύ που την πείσαμε να μείνει μαζί μας!

Γεια σας! Είμαι η Έφη, για όσες δεν με γνωρίζετε! Πάντα μου άρεσε η διακόσμηση στο σπίτι, στο τραπέζι, στα δώρα μου για τους άλλους. Ήθελα ένα κατιτίς ξεχωριστό κι όταν πριν 2 χρόνια ανακάλυψα το scrapbooking, μαγεύτηκα!!! Από τότε έχει γίνει το αγαπημένο μου χόμπι και μπορώ να πω με βεβαιότητα, ότι δεν θέλω να το αποχωριστώ ποτέ και ότι περνώ καταπληκτικά δημιουργώντας μίνι άλμπουμ ή συνθέσεις! Η έμπνευση μου είναι η οικογένεια μου, τα δυο μου παιδάκια Μαρία & Βασιλάκης και ο σύζυγος μου, Κώστας! Μου αρέσουν πάρα πολύ τα λουλούδια και τα στρασάκια κι όλες μου οι δημιουργίες έχουν κάτι από αυτά! Θεωρώ ότι είμαι ακόμα στην αρχή, κάνω τα πρώτα μου βήματα κι έχω πολυυυ δρόμο ακόμα μπροστά μου για να μάθω και να εξερευνήσω αυτόν τον υπέροχο κόσμο του scrapbooking!
Ευχαριστώ πολύ την Ειρήνη και είναι μεγάλη μου τιμή, που επέλεξε να είμαι κι εγώ στην πολύ ταλαντούχα δημιουργική ομάδα του Get Creative! Θα χαρώ να παίζουμε παρέα και να κάνουμε αυτό το δημιουργικό ταξιδάκι όλες μαζί!!! 
Φιλάκια
HI my name is Efi!
I have always loved decorating whether it be my house the dinner table or gifts for friends.
I discovered scrapbooking 2 years ago and I have been hooked ever since, I am addicted and 
enjoy my self immensely when I am creating a mini album or a layout!
My inspiration comes from my family my 2 children Maria and Vassilaki 
and of course my husband Costas.
I adore flowers and bling and you will always find them on my creations. 
I believe I am still a new scrapbooker 
and still have a lot to learn from the wonderful world of scrapbooking.
I want to thank Irini and it is an honour for me to be part of the Get Creative team. 

Welcome Efi!.....

17 comments:

  1. Καλωσήρθες στην παρέα, Έφη!!!
    Η δουλειά σου είναι ξεχωριστή και χαίρομαι πολύ που είσαι και επισημα πια μέλος στην ομάδα!!! :)

    ReplyDelete
  2. Καλως ορισες στην ομαδα Εφη!!!!
    Πολυ χαιρομαι που θα συνεργαστουμε!:)

    ReplyDelete
  3. Welcome, welcome!!! I'm so happy you'll be playing with us!!!

    ReplyDelete
  4. Καλώς ήρθες και μόνιμα Εφάκι!!!!

    ReplyDelete
  5. Efi welcome to the it is a real pleasure to be working with you. Your work is so inspirational and always beautifully crafted.

    Marie

    ReplyDelete
  6. YAY! SO happy for you Efi! I cant wait to see your work here. Well done. An awesome addition to this wonderful team.

    ReplyDelete
  7. Συγχαρητήρια ¨Εφη!!! Το αξίζεις και περιμένουμε τις όμορφες δημιουργίες σου!

    ReplyDelete
  8. Εφη συγχαρητηρια!!!Ειμαι σιγουρη οτι θα μας δειξεις πανεμορφες δημιουργιες!!

    ReplyDelete
  9. Συγχαρητήρια Έφη!!! Χαίρομαι πολύ που θα συνεργαστούμε!!!!

    ReplyDelete
  10. ΟΥΑΟΥ!!! Τι τέλεια νέα και τέλεια επιλογή! Η δουλειά σου Εφάκι είναι υπέροχη και πολύ σωστά σε διάλεξε η Ειρήνη!!! Συγχαρητήρια και καλές δημιουργίες!

    ReplyDelete
  11. Συγχαρητήρια Έφη!

    ReplyDelete
  12. Έφη,συγχαρητήρια.Εύχομαι ο νέος χρόνος να φέρει έμπνευση και δημιουργικότητα.

    ReplyDelete
  13. Συγχαρητήρια Έφη! Καλή αρχή και πάντα όμορφες δημιουργίες!

    ReplyDelete
  14. Τι χαρούμενο νέο ! Συγχαρητηρια Εφη ! Περιμένουμε τις όμορφες προκλήσεις σου ♥

    ReplyDelete
  15. Συγχαρητήρια Έφούλα! Εύχομαι καλές δημιουργίες!

    ReplyDelete
  16. Welcome Efi...Good choice, Efi is multi-talented and she will be a great asset to Get Ceatives'DT, Congratulations Efi!

    ReplyDelete
  17. Συγχαρητηρια Εφη!!!!

    ReplyDelete